duminică, mai 20

Trebuie să încerc ceva nou ?

Viaţa mea e ca un film .Sunt actriţa principală , textul îmi este dat . Nu ştiu ceea ce vreu , ceea ce-mi doresc . trebuie să urmez acea foaie . Dar vreau să scap , să modific scenariul . Dar nu pot .
Eu joc persoana , care ar trebui să fiu . În fiecare zi acelaşi rol . În fiecare zi joc cu mai multă scârbă .
Nu mai vreau să fiu acea persoană .
Eu , eu vreau să fiu eu .
Dar prima dată trebuie să mă găsesc pe mine între acele rânduri . Trebuie să caut . Dar dacă nu voi avea destul curaj ? Dacă nu am destul curaj să arăt ceea ce sunt eu fără acel script .
Nu , aş putea .
Doar că îmi e frică de Adevăr . De adevărata eu . De cine aş putea fi eu de fapt .
De asta citesc în continuare rolul , de asta pretind mereu că sunt altcineva . Îmi e frică să găsesc Răspunsul . Îmi e frică să-l privesc în faţă . Dar acea 'frică' , face parte din rolul meu ? Probabil că nu îmi e teamă cu adevărat , doar că aşa spune scriptul . Nu ştiu .
Oricum .
Ştiu doar un singur lucru . Vreau să scap de aici . Să fug departe de camere , de spectacol , de oameni .
Sunt atât de patetică , atât de fricoasă , atât de .. lipstită de viaţă . Cine m-a pus să joc acest rol ? Cine m-a pus să mă ascund pe mine însămi ? Ce este Realitatea ? Chiar sunt aici ? Lumea asta chiar e pentru mine ? Unde ar trebui să mă duc în cazul în care ar trebui să mă găsesc ? Cine sunt eu ? Cine a scris scenariul acesta ? Îl urăsc . Îl urăsc .
Îl urăsc ..
Dar ce se va întâmpla cu mine ?
Voi continua să joc , pentru că îmi e frică ?

9 comentarii: