luni, mai 28

De ce sa pleci ?

De ce sa pleci ? Nu .. nu pleca. Eu vreau sa stai. Te rog, mai stai. Dar daca vrei sa pleci, as vrea sa imi promiti ca te intorci.Stiu, nu o vei face, dar totusi, promite-mi.Vreau sa te tin minte, dar imi e teama ca daca pleci, am sa te uit .. si nu vreau. Tu vrei sa uit tot ce-ai schimbat ? Vrei sa uit tot ceea ce-ai facut ? Bine .. daca asta vrei, eu voi uita totul de la inceput. Si stii doar ca inceputul da tonul. Voi uita ziua in care ai venit ca o bucata din cioburile de portelan ale azurului ca sa schimbi ceea ce altii n-au putut, ca sa cauti ceva ce desi nu era aici, plutea in aerul asta secat de simtamant. Ba da ! Amintirile cu tine, innabusite de un oftat, am sa le fac sa plece. Si crede-ma, vor pleca pentru ca n-au de ales, iar daca nu, ti le voi face cadou. Gata, acum poti sa mergi. Acum, ca ti-am spus toate astea, sunt mai libera. Du-te, dar ai grija, poate ca si constiinta ta se va intoarce candva la mine. Tu sa n-o asculti, sa o ignori. Ea nu mai are dreptul sa decida. Ultima decizie a luat-o deja, iar acum o regreta. Sa o judec, eu nu am dreptul, sa o aprob, nu pot, sa-i dau pace, n-am de gand.Conștiinței Vreau sa ii para putin rau. Putin, sau .. mai mult. Vreau sa te domine, sa te oblige sa te-ntorci, iar cand te vei fi intors, cand vei fi ajuns inapoi si vei fi vrand sa ma mai vezi o data, sa dispar. Da, sa dispar. Dar nu definitiv .. ci doar pana cand vei pleca tu inapoi , caci dupa aceea, ma voi intoarce. Iti promit :) .

21 de comentarii:

  1. "daca cineva tine la tine se va intoarce."-> GRESIT.. Daca cineva tine la tine nu va pleca.

    RăspundețiȘtergere
  2. oooooffffff, si eu vreau sa scap de amintirea lui..dar ma bantuie in fiecare zi :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :o3 , dar ai dori să dispară complet amintirile trăite alături de el ? ;3

      Ștergere
    2. nu! nici gand..as vrea sa le retraiesc.. sa nu mai devina 'amintiri' :(

      Ștergere
    3. Aaa :( .
      Sigur va veni într-o zi Cineva care să te ajute să retrăiești din nou sentimentele de fericire și să .. te facă să te simți , știu eu .. apreciată :D și iubitâ :* .
      Probabil nu va fi același .. dar cu siguranță va fi Altul ^.^
      Mai este timp xD

      Ștergere
    4. mai este chiar mult timp...
      multumesc <3.

      Ștergere
    5. Pentru nimic , draga mea :*

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere